Pages

Friday 5 August 2011

alolo tomey tomey

ini landak tau korang.. landak ni comel an, suatu hari nanti aku nak bela binatang ni.. skunk ni mak x bagi bela coz mak ni x boleh tengok haiwan eksotik, bukan haiwan eksotik anak kucing pon dia takut. mak gtau kalau nak bela gak tunggu bila dah ada rumah sendiri means dia x kan nampak r binatang ni kat depan mata dia..hahaahahaha walaupun mak x kasi bela aku still sayang kat my parents.. ia ler coz diorang dah susahkan diri selama aku hidup,, sebab nk membesarkan kami adik beradik..ape2 pon both of u, we always love u


ni sekor lagi landak..alahai macam mana aku x berkenan tgok jer ler,, dia buat muka cute ni yang buat aku geram jer ngan binatang ni.. ish2 kalau ler ni landak aku, aku nak kasi nama jimmy coz dia comel cam jimmy almarhum kucing ak yang paling bongsu.. :p


anak saper ak sendiri pon x tahu.. tapi yang  mmg confrm mak bapak budak ni mat salleh r..heheehehehe kecik2 daa jadi model, besar sek sok ley ler ganti supermodel skunk ni an..

No comments:

Post a Comment